Δημοσιεύσεις σε ελληνικά συνέδρια με κρίση

 

  1. Ι. Παπαδόπουλος,  Κ. Θεοδωράκου, & Α. Θωμά (2024). Χρήση παρενθέσεων και αίσθηση δομής από την οπτική των εκπαιδευτικών. Πρακτικά 10ου Συνεδρίου της Εν.Ε.Δι.Μ., Αλεξανδρούπολη (σελ. 432-442)

  2. Γ. Βεντίστας, & Ι. Παπαδόπουλος (2024). Συνεργατική επίλυση προβλήματος στη γεωμετρία: Τι πυροδοτεί ενέργειες ελέγχου. Πρακτικά 10ου Συνεδρίου της Εν.Ε.Δι.Μ., Αλεξανδρούπολη (σελ. 325-335)

  3. Α. Θωμά, & Ι. Παπαδόπουλος (2022). Σύνθετα κλάσματα: Λάθη και παρανοήσεις στο λύκειοΠρακτικά 9ου Συνεδρίου της Εν.Ε.Δι.Μ, Βόλος, (σελ. 159-168)

  4. Ν. Πατσιαλά, & Ι. Παπαδόπουλος (2022). Η επίδραση της κατάστασης δημιουργίας προβλήματος στα ποιοτικά χαρακτηριστικά των παραγόμενων προβλημάτωνΠρακτικά 9ου Συνεδρίου της Εν.Ε.Δι.Μ, Βόλος, (σελ. 189-198)

  5. Ε. Μακρή, & Ι. Παπαδόπουλος (2022). . Οι γρίφοι mobile ως εργαλείο έκφρασης της αλγεβρικής σκέψης μελλοντικών δασκάλων. Πρακτικά 9ου Συνεδρίου της Εν.Ε.Δι.Μ, Βόλος, (σελ. 219-228)

  6. Ιωάννης Παπαδόπουλος, Στεφανία Βλάχου & Ευστρατία Κιορίδου (2019). Αρνητικοί αριθμοί – Συμβολισμός και πράξεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Πρακτικά 8ου Συνεδρίου της Ενεδιμ  (93-102). Κύπρος.

  7. Γιώργος Ψυχάρης, Ειρήνη Μπιζά, Ιωάννης Παπαδόπουλος, Δέσποινα Πόταρη & Χαράλαμπος Σακονίδης. Στρογγυλό τραπέζι - Η μαθηματική πρόκληση στη σχολική τάξη και στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών. Πρακτικά 8ου Συνεδρίου της Ενεδιμ (822-846). Κύπρος.

  8. Ιωάννης Παπαδόπουλος,  Μιχαήλ Καρακώστας & Στυλιανή Παναγιωτοπούλου (2018). Νοεροί υπολογισμοί με ρητούς: έχει σημασία η βαθμίδα εκπαίδευσης; Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για το εκπαιδευτικό υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες, (335-344), Ρόδος

  9. Ειρήνη Τέντα & Ιωάννης Παπαδόπουλος (2018). Τα δωμάτια απόδρασης ως περιβάλλον έκφρασης της μαθηματικής επιχειρηματολογίας. Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για το εκπαιδευτικό υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες, (345-355), Ρόδος

  10. Ιωάννης Παπαδόπουλος, Θεονίτσα Κινδύνη, & Ξανθίππη Τσακαλάκη (2016). Γρίφοι mobile στις σχέσεις ισοδυναμίας; Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για το εκπαιδευτικό υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες, (349-358), Ρόδος

  11. Ναυσικά Πατσιαλά & Ιωάννης Παπαδόπουλος (2016). Επιχειρώντας τη μαθηματική γενίκευση στην Γ’ Δημοτικού μέσα από τη «φάρμα του θείου Πέτρου».  Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για το εκπαιδευτικό υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες, (332-348), Ρόδος

  12. Ιωάννης Παπαδόπουλος & Άννα Αναστασιάδου (2015). Εμμονή στον αλγόριθμο και δημιουργική μαθηματική σκέψη: Εξαρτάται από την ηλικία; Πρακτικά 6ου Συνεδρίου της Ενεδιμ-6 , 136-145, Θεσσαλονίκη

  13. Ιωάννης Παπαδόπουλος (2015). Αξιολόγηση προβλημάτων από μελλοντικούς εκπαιδευτικούς. Πρακτικά 6ου Συνεδρίου της Ενεδιμ-6 , 238-247, Θεσσαλονίκη

  14. Ιωάννης Παπαδόπουλος (2015). Mini-C: Αναφορά σε δημιουργικές τάξεις. Εισήγηση στο στρογγυλό τραπέζι. Πρακτικά 6ου Συνεδρίου της Ενεδιμ-6 , 87-89, Θεσσαλονίκη.

  15. Χρόνης Κυνηγός, Μαρία Δασκολιά, Ιωάννης Παπαδόπουλος, & Αικατερίνη Μακρή (2015). Mathematical Creativity Squared: Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για τη μαθηματική δημιουργικότητα. Πρακτικά 6ου Συνεδρίου της Ενεδιμ-6 , 743-744, Θεσσαλονίκη

  16. Ιωάννης Παπαδόπουλος & Στέλιος Μακρής (2015). Ένα «Λεωφορείο» σε μια σχολική τάξη με μαθητές Ρομά: Από το «γεκ, ντούι, τριν» στον πίνακα διπλής εισόδου. Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για το εκπαιδευτικό υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες, 313-326, Ρόδος.

  17. Ιωάννης Παπαδόπουλος, Josip Slisko, & Zalkida Hadzibegovic (2014). Αντιμετωπίζοντας την «ψευδαίσθηση της γραμμικότητας» - Μελέτη περίπτωσης. Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της ΕΝΕΔΙΜ, Φλώρινα (ISSN: 1792-8494).

  18. Παρασκευή Κοτσακιαχίδου, Αργυρώ Νεοφύτου, & Ιωάννης Παπαδόπουλος (2014). «Λεωφορείο»: Ένα διδακτικό περιβάλλον στην Πρώτη Δημοτικού. Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της ΕΝΕΔΙΜ, Φλώρινα (ISSN: 1792-8494).

  19. Ιωάννης Παπαδόπουλος & Ναυσικά Πατσιαλά. (2014). Το ‘Χαλασμένο Κομπιουτεράκι’ ως εργαλείο ανίχνευσης παρανοήσεων στους δεκαδικούς αριθμούς. Πρακτικά Πανελληνίου Συνεδρίου – Νέος Παιδαγωγός , 325-332, Αθήνα.

  20.  Ιωάννης Παπαδόπουλος & Αλέξανδρος Παπαμιχαήλ. (2014). Για τα παιδιά η γεωμετρία ξεκινά με παιχνίδι: Seven-pieces mosaic puzzle. Πρακτικά Πανελληνίου Συνεδρίου – Νέος Παιδαγωγός. 221-228. Αθήνα.

  21. Ιωάννης Παπαδόπουλος (2011). Γονείς στο σχολείο: Βελτιώνοντας τη στάση τους απέναντι στα μαθηματικά. Στο Μ. Καλδρυμίδου & Ξ. Βαμβακούση (Επιμ.), Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της ΕΝΕΔΙΜ , 381-390, Ιωάννινα.

  22. Η πορεία προς την απόδειξη μέσα από μαθηματικές δραστηριότητες στην τάξη.Ι. Mαμωνά-Downs, Ξ. Βαμβακούση, Μ. Ιατρίδου, Ι. Παπαδόπουλος, Χ. Σταθοπούλου (2011) Στρογγυλό τραπέζι. Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της ΕΝΕΔΙΜ. Ιωάννινα, σελ.69-79

  23. Ιωάννης Παπαδόπουλος (2009). Επίλυση προβλήματος συνυφασμένη με μια έννοια. Πρακτικά 26ου Πανελλήνιου Συνέδριου ΕΜΕ, Θεσσαλονίκη , 519-528.

  24. Ιωάννης Παπαδόπουλος & Μαρία Ιατρίδου (2009)., Ο Πειραματισμός ως συνιστώσα της επιτυχούς επίλυσης προβλήματος στο Φ. Καλαβάσης κ.α. (Επ.) Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της ΕΝΕΔΙΜ, σελ. 319-329, Ρόδος.

  25. Ιωάννης Παπαδόπουλος (2009). «Ανακαλύπτοντας» εκ νέου τεχνικές για τον υπολογισμό του εμβαδού μη κανονικών σχημάτων. Από  τον 18ο αιώνα στη σύγχρονη τάξη, στο Φ. Καλαβάσης κ.α. (Επ.), Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της ΕΝΕΔΙΜ, σελ. 267-277, Ρόδος.

  26. Βασίλειος Δαγδιλέλης & Ιωάννης Παπαδόπουλος (2008). Διδακτικά σενάρια και ΤΠΕ στα Μαθηματικά: ένας πρακτικός οδηγός. Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για τις τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση (ΕΤΠΕ),  τ.2, σελ. 295-302

  27. Ιωάννης Παπαδόπουλος (2008). Η συμβολή του υπολογιστή στην ανακάλυψη ή την παρουσία λάθους κατά τη φάση της επαλήθευσης στη γεωμετρική επίλυση προβλήματος. Πρακτικά Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας (ΚΕΕ), σελ. 372-379, Αθήνα.

  28. Ιωάννης Παπαδόπουλος & Χαράλαμπος Σπυρόπουλος (2008). Προσομοιώσεις και γραφήματα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Η περίπτωση της τροφικής αλυσίδας. Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για τις τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση (ΕΤΠΕ),  τ.1, σελ. 77-80.

  29. Χαράλαμπος Σπυρόπουλος, Ιωάννης Παπαδόπουλος & Ioannidou Andri (2007). Εκπαιδευτικό υλικό διαβαθμισμένης δυναμικής και πολυπλοκότητας για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Το ηλεκτρικό ρεύμα και τα ηλεκτρικά κυκλώματα. Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, τόμος Α, σ. 323-332.

  30. Ιωάννης Παπαδόπουλος & Ιωάννα Μαμωνά-Downs: (2006). Υιοθέτηση Στρατηγικών Επίλυσης Προβλήματος˙ η περίπτωση της μέτρησης του εμβαδού, Πρακτικά 23ου Πανελληνίου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας -ΕΜΕ, σ.461-470,  Πάτρα.

  31. Ιωάννης Παπαδόπουλος & Ιωάννα Μαμωνά-Downs (2005). Αποκοπή-Επικόλληση και Ανάλυση σε Δομικές Μονάδες. Δυο τεχνικές υπολογισμού του εμβαδού ως στρατηγικές επίλυσης προβλήματος. Στο Η διδακτική Μαθηματικών ως Πεδίο Έρευνας στην Κοινωνία της Γνώσης, Κυνηγός Χ . (Επ.), Πρακτικά 1ου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής Μαθηματικών, (σελ. 332-341), Εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα.

  32. Παπαδόπουλος Ιωάννης, Δαγδιλέλης Βασίλειος, «Σχεδίαση και χρήση πληροφορικών περιβαλλόντων για τη διδασκαλία των εμβαδών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση», Πρακτικά 18ου Πανελληνίου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδεία, Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, Ρόδος, Νοέμβριος 2001, σελ. 424-434.

No comments:

Post a Comment

Σεμινάριο στη χρήση ψηφιακών μέσων - 2ος Κύκλος

  Στο Εργαστήριο Ψηφιακής Ανάλυσης και Σχεδιασμού Εργαλείων Μάθησης του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ οργανώνουμε για ...