- Ιωάννης Παπαδόπουλος & Ιωάννης Ελευθεριάδης (2019). Η επίδραση του πλαισίου σύνταξης των αριθμητικών παραστάσεων στον τρόπο υπολογισμού τους: Η περίπτωση των νοερών παρενθέσεων. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, 12, 23-41.
- Ιωάννης Παπαδόπουλος & Ναυσικά Πατσιαλά. (2014). Το ‘Χαλασμένο Κομπιουτεράκι’ ως εργαλείο ανίχνευσης παρανοήσεων στους δεκαδικούς αριθμούς. Νέος Παιδαγωγός, 3, 42-49, Αθήνα (H εργασία δεν υποβλήθηκε στο περιοδικό. Η επιτροπή του περιοδικού επέλεξε κάποιες εργασίες που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο και τις συμπεριέλαβε σε θεματικό τεύχος)
- Ιωάννης Παπαδόπουλος (2001). «Καταγράφοντας τη σχέση των εκπαιδευτικών με τη νέα τεχνολογία», Παιδαγωγικός Λόγος, 3, 7-27.
- Ιωάννης Παπαδόπουλος (2001). «Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και Νέα Τεχνολογία: Στάσεις και επιδόσεις δασκάλων σε σχέση με την ηλικία και το φύλο τους», Επιστήμες της Αγωγής ( Πανεπιστήμιο Κρήτης), 1, 73-85.
No comments:
Post a Comment